FAQ

POKAŻ MENU
Nie pamiętam hasła do BlackBunny.pl?

Na stronie logowania kliknij na podkreślony napis "Nie pamiętam hasła". Podaj adres e-mail i nowe hasło. Na Twoje konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłany list, który należy potwierdzić, aby nastąpiła zmiana hasła. Potem będziesz mógł się zalogować podając nowe hasło.

Po zalogowaniu się mój koszyk jest pusty

W przypadku problemów z logowaniem się i koszykiem należy korzystać z LOGOWANIA STANDARDOWEGO. Link do logowania standardowego znajduje się na stronie logowania. Jeśli jesteś zalogowany: wyloguj się, kliknij "zaloguj się" i wybierz "logowanie standardowe" (dostępne pod przyciskiem "dalej")..

Co oznacza dostępność towaru podawana przy każdym produkcie w moim koszyku? Czy w tym czasie dostanę przesyłkę?

Dostępność oznacza czas sprowadzenia towaru do magazynu Sklepu. Dostępność 24 godziny, nie oznacza że klient otrzyma produkty w ciągu 24 godzin. Przesyłka zostanie w ciągu 24 godzin, od otrzymania potwierdzenia zamówienia, wysłana przez nasz sklep (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).

Produkty z mojego zamówienia mają różną dostępność, czy będą wysłane do mnie w rożnych terminach?

Nie, zamówienie będzie przesłane po skompletowaniu całego zamówienia. Jeżeli produkty z krótszym czasem oczekiwania mają być wysłane szybciej, należy złożyć oddzielne zamówienia.

Czy wszystkie produkty widoczne w cenniku są dostępne "od ręki"?

Nie, część naszej oferty dostępna jest "od ręki", a na inne produkty trzeba poczekać dłużej. Dokładna dostępność towarów podawana jest po wybraniu z listy konkretnego rozmiaru i koloru - dostępność pojawia się nad listami wyboru. Informacja ta znajduje się także w koszyku, pod każdym z towarów.

Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?

Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Szczegółowa tabela opłat znajduje się tutaj.

Nie znalazłam na Państwa stronie kodu promocyjnego, gdzie mogę go znaleźć?

Kod promocyjny jest przyznawany w trakcie trwania konkretnych kampanii promocyjnych. Nie posiadanie kodu nie stanowi przeszkody w złożeniu zamówienia.

Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?

Tak, Sklep realizuje wysyłki zamówień poza granice Polski. Za takie zamówienia należy zapłacić kartą lub przelewem.

Czy złożenie zamówienia jest równoznaczne z obciążeniem karty?

Tak. Pozytywna autoryzacja karty jest równoznaczna z przelaniem środków z konta klienta na konto Sklepu.

Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinieneś złożyć dwa zamówienia.

Złożyłam /-łem dwa/trzy/cztery zamówienia, czy można wysłać je jedną przesyłką?

Tak, w takiej sytuacji prosimy o kontakt z działem obsługi Klienta telefonicznie lub za pomocą formularza kontaktowego. Proszę podać numery zamówień, które mają być połączone w jedno. Połączenie zamówień zostanie potwierdzane e-mailem.

Otrzymałem potwierdzenie zamówienia z wyszczególnioną kwotą do zapłaty przelewem, czy mam zapłacić całość tej kwoty?

Tak.

Dlaczego nie mogę zapłacić kartą Visa Electron?

Nie akceptujemy płatności niektórymi kartami Visa Electron oraz edc/Maestro, Polcard BIS. Aby przyjąć zlecenie obciążenia konta właściciela jednej z tych kart kredytowych, karta musi zostać odczytana przez elektroniczny czytnik ustawiony w punkcie sprzedaży. O tym czy dana karta Visa Elektron może być używana przy płaceniu w internecie decyduje bank-wystawca karty. Obecnie istnieje możliwość płacenia kartą wydaną przez bank Inteligo.

Nie mogę dokonać przelewu, czy numer konta na pewno jest poprawny?

Tak, numer konta jest poprawny. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócić się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.

Dlaczego po złożeniu zamówienia dostałem informację, że zamówiony produkt jest niedostępny?

Oferta towarów znajdujących się na naszych półkach powstaje na podstawie danych od współpracujących z nami dostawców. Stale uwiarygodniamy, uaktualniamy listę towarów dostępnych. Niestety może się zdarzyć, że rozmiar lub kolor, który został włożony do koszyka nie jest już produkowany lub dostępny u dystrybutora (np. w przypadku wyprzedaży towarów, które można zakupić u nas w cenie promocyjnej).

Czy można dostarczyć przesyłkę do odbiorcy określonego dnia?

Jest to możliwe tylko w przypadku wysyłki kurierem. Radzimy jednak jako dzień nadania przesyłki przez Sklep podać wcześniejszą datę (2 dni wcześniej niż data dostarczenia) i osobiście ustalić z przedstawicielem kuriera datę i godzinę dostarczenia przesyłki. Zdarzają się przypadki losowe gdy kurier nie może dostarczyć paczki w ciągu 24 godzin od daty nadania, jeśli więc ważne jest aby przesyłka dotarła określonego dnia konieczne jest monitorowanie przesyłki we własnym zakresie.

Czy w przypadku przesyłki kurierskiej jest możliwe podanie alternatywnego adresu w zależności od godziny doręczenia ?

Niestety nie, bardzo nam przykro ale nie mamy możliwości zmiany adresu doręczenia po przekazaniu przesyłki dla firmy przewozowej. W celu ustalenia godziny doręczenia, oraz ewentualnej zmiany adresu prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem DPD.

Otrzymałam informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.

Prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym lub przedstawicielem firmy DPD(DPD infolinia 0801 400 373 lub (022)577-55-55 ; na stronie można sprawdzić status przesyłki podając numer listu przewozowego www.dpd.com.pl), czasami przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki na poczcie lub w oddziale firmy kurierskiej należy skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.

Czy mogę otrzymać przesyłkę kurierską w wyznaczonych przeze mnie godzinach?

Sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem. Wysłanie zamówienia zostanie przez nas potwierdzone e-mailem, w którym będzie podany nr przesyłki kurierskiej firmy DPD. W celu ustalenia godziny doręczenia prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem DPD: www.dpd.com.pl Dodatkowo można śledzić drogę przesyłki na stronie internetowej: www.dpd.com.pl

Czy istnieje wydrukowany katalog oferty Sklepu?

Nie, nie posiadamy katalogu drukowanego, pełna nasza oferta znajduje się na stronach www.blackbunny.pl.

Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT, którą dołącza do przesyłki. W przypadku gdy ma być wystawiona faktura prosimy o podanie danych faktury podczas składania zamówienia.

Czy jest możliwość otrzymania paragonu fiskalnego?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, sklep internetowy nie ma obowiązku wystawiania paragonu fiskalnego.

Mieszkam w Koszalinie / w okolicach Koszalina, czy jest możliwy odbiór osobisty zamówienia?

Tak, oczywiście istnieje taka możliwość. Podczas składania zamówienia proszę wybrać formę wysyłki „odbiór osobisty” Po skompletowaniu zamówienia skontaktujemy się drogą mailową lub telefonicznie i ustalimy dzień i godzinę odbioru. Zapłata za zamówienie może nastąpić przy odbiorze bielizny w kasie.

Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji przez Pocztę Polską (i jakie są zasady przy składaniu reklamacji)?

Po upłynięciu 14 dni roboczych licząc od daty wysyłania zamówienia i braku informacji o awizowaniu przesyłki w Urzędzie Pocztowym, składamy reklamację o zaginięciu przesyłki. Proces reklamacji trwa około 1 miesiąca - w niektórych sytuacjach, niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji Poczta Polska wydłuża ten termin. W przypadku przesyłek zagranicznych reklamacje rozpatrywane są w okresie 3 miesięcy. W momencie uznania przesyłki za zaginioną dokonujemy zwrotu poniesionych kosztów.