Formy płatności i wysyłki, nadpłaty

POKAŻ MENU

Formy płatności

przy odbiorze - zapłacisz przy odbiorze kurierowi, listonoszowi lub w urzędzie pocztowym. Zakupy możesz również odebrać i opłacić w punkcie odbioru osobistego. To czy dany punkt odbioru osobistego ma możliwość opłaty zamówienia przy odbiorze, jest weryfikowane przez system w procesie składania zamówienia.

przedpłata na konto - prosimy o dokonanie przelewu (w wysokości wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki) na podany w e-mailu numer rachunku w terminie 5 dni od złożenia zamówienia. Przy tej formie płatności klient ponosi ryzyko zapłaty za towar, którego nie będziemy mogli sprowadzić, w takim przypadku kwota za niezrealizowaną część zamówienia będzie zwrócona na rachunek bankowy klienta.

PayU - szybkie i bezproblemowe dokonywanie płatności. Zapłaty dokonujesz przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, za pomocą serwisu PayU.pl. Serwis PayU.pl umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej (Visa, Master Card) lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków. Transakcje obsługiwane przez PayU zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przy płatności PayU nie pobieramy żadnych dodatkowych prowizji. Nie akceptujemy płatności niektórymi kartami Visa Electron oraz edc/Maestro. O tym, czy dana karta Visa Elektron może być używana przy płaceniu w internecie, decyduje bank-wystawca karty. Informacje dotyczące karty płatniczej przesyłane są bezpośrednio pomiędzy klientem a serwwisem PayU i nie są udostępniane obsłudze naszego sklepu. Znane one są tylko bankowi rozliczającemu transakcje.

PayPal - to wygodna, bezpieczna forma płatności w Internecie, która nie wymaga ujawniania innym numeru karty kredytowej. Za pomocą systemu PayPal możesz płacić i akceptować płatności kartą kredytową oraz z konta PayPal.

Klient zakładając konto w Sklepie otrzymuje możliwość dysponowania nadpłatami, rozumianymi jako środki do wykorzystania przez Klienta. W przypadku powstania nadpłat na koncie obowiązują następujące zasady zwrotu:

- na rachunek bankowy (należy podać numer rachunku)

- przekazem pocztowym (kwota nie może być niższa niż 12,00 zł. Koszt przekazu ponosi Klient: 5,00 zł + 1% od zwracanej kwoty)

- na kartę kredytową (jeżeli zamówienie było opłacone taką formą).

Ze względu na bezpieczeństwo środków pieniężnych Klienta polecenie zwrotu nadpłaty może nastąpić po otrzymaniu decyzji od Klienta drogą mailową wysłanego z konta e-mail zarejestrowanego w Sklepie. Sklep ma prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu.



Formy wysyłki

Przesyłka pocztowa - Poczta Polska kurier48
ważna dla zamówień złożonych od dnia 12.06.2018

Przesyłka Kurier 48 zostanie doręczona do drugiego dnia roboczego po dniu nadania. W ramach serwisu Kurier 48 możesz podać adres indywidualny, adres wybranej placówki pocztowej, a także adres skrytki/przegródki pocztowej i poste restante. Jeśli paczka jest adresowana na firmę, to pomimo podania imienia i nazwiska, doręczyciel pozostawi przesyłkę w miejscu odbioru korespondencji, np. sekretariacie, recepcji, magazynie.

W przypadku adresu indywidualnego Poczta Polska podejmuje jedną próbę doręczenia Twojej przesyłki. Jeżeli będzie ona nieskuteczna, otrzymasz awizo o podjętej próbie doręczenia. Oprócz pozostawienia zawiadomienia, Poczta Polska poinformuje Cię w formie elektronicznej (SMS) gdzie i do kiedy możesz odebrać przesyłkę. Przesyłka oczekuje na odbiór przez 7 dni, po tym czasie zostaje zwrócona do nadawcy.

Przesyłka pocztowa - Poczta Polska kurier48 - Odbiór w Punkcie lub na stacji benzynowej Orlen (usługa "Stacja z paczką")

- w wybranych placówkach pocztowych - ważna dla zamówień złożonych od dnia 12.06.2018
Przesyłkę kurier48 - Odbiór w Punkcie odbiera się osobiście w dowolnie wybranej placówce pocztowej, po wcześniejszym otrzymaniu od Poczty Polskiej powiadomienia SMS o: numerze przesyłki, nazwie i adresie placówki pocztowej, w której przesyłka oczekuje na doręczenie oraz terminie na odbiór przesyłki. Do odbioru przesyłki w punkcie uprawniona jest wyłącznie osoba składająca zamówienie. Przesyłka oczekuje na odbiór przez 7 dni, po tym czasie zostaje zwrócona do nadawcy.

- w wybranych stacjach Orlen - ważna dla zamówień złożonych od dnia 12.06.2018
Przesyłkę kurier48 - Odbiór w Punkcie odbiera się osobiście w dowolnie wybranym punkcie stacji Orlen, po wcześniejszym otrzymaniu od Poczty Polskiej powiadomienia SMS o: numerze przesyłki, nazwie i adresie stacji paliw Orlen, w której przesyłka oczekuje na doręczenie oraz terminie na odbiór przesyłki. Do odbioru przesyłki w punkcie uprawniona jest wyłącznie osoba składająca zamówienie. Stacje paliw Orlen w całym kraju, czynne 7 dni w tygodniu, w przeważającej większości 24 godziny na dobę. Przesyłka oczekuje na odbiór przez 7 dni, po tym czasie zostaje zwrócona do nadawcy.

Przesyłka kurierska

Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera DPD - do 48 godziny od momentu nadania przez nas paczki. Przesyłka w ciągu 24 godzin znajdzie się w najbliższym dla odbiorcy przedstawicielstwie firmy DPD. Powinna być dowieziona najpóźniej w ciągu następnych 24 godzin do odbiorcy lub można ją odebrać samodzielnie. Jeżeli konieczna jest dostawa na drugi dzień od nadania przez Sklep radzimy kontakt z firmą DPD w celu ustalenia godziny dostawy.

Przesyłki dostarczane są w dni robocze. Sklep nie gwarantuje dostawy przesyłki w konkretnym przedziale godzinowym podanym przez Konsumenta. Celem ustalenia godziny dostawy prosimy kontaktować się bezpośrednio z przedstawicielem firmy DPD. W przypadku nieobecności adresata można przesyłkę odebrać osobiście bądź zamówić drugie nieodpłatne doręczenie na adres (tylko na ten, który został podany w zamówieniu jako adres wysyłki). Termin na odbiór przesyłki wynosi 3 dni i jego bieg rozpoczyna się od dnia następnego po awizowaniu przesyłki. Brak pozostawionego awizo nie świadczy o braku próby dostarczenia przesyłki.

Numer listu przewozowego otrzymasz w e-mailu informującym o wysłaniu paczki.

Na stronie www.dpd.com.pl możesz zlokalizować swoją przesyłkę oraz znajdziesz tam numery telefonów do przedstawicielstw.

Paczkomaty 24/7

Odbiór przesyłki 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Czas dostawy to 1-2 dni robocze licząc od dnia wysyłki przez nadawcę. Informacja o dacie nadania i numerze przesyłki jest wysyłana ze Sklepu w dniu zdania paczki kurierowi. Druga informacja - o gotowości przesyłki do odbioru wraz z kodem dostępu do skrytki zostanie przesłana sms-em z serwisu InPost.

Podczas składania zamówienia w Sklepie wybierz opcję "Paczkomaty 24/7" i wskaż paczkomat w swojej okolicy, do którego ma trafić Twoja paczka. O doręczeniu przesyłki dowiesz się z wiadomości e-mail i SMS. Dzięki tej usłudze sam decydujesz o odbiorze, zgodnie z hasłem: Sam wybierasz kiedy odbierasz.

Z dniem 12.06.2018 zgodnie ze zmianą Regulaminu świadczenia usług Paczkomaty 24/7, przesyłki umieszczone w Paczkomatach będą czekały na odbiór przez 48 godzin. W przypadku nieodebrania Przesyłki Paczkomatowej z maszyny trafi ona do najbliższego oddziału InPost Paczkomaty, gdzie poczeka na odbiór kolejne 3 dni.

Odbiorca ma możliwość przedłużenia czasu na odbiór paczki w Paczkomacie o dodatkowe 48 godzin wysłając specjalny SMS.

Listę paczkomatów znajdziesz na stronie www.paczkomaty.pl.

Jeśli usługa Paczkomaty 24/7 nie może być zrealizowana w wybranym paczkomacie z winy InPost, adres dostawy ustalony przez Sklep z Klientem może zostać wykorzystany przez InPost do bezpośredniego doręczenia przesyłki.

Odbiór osobisty

Sklep umożliwia odbiór zamówienia (Paczki) w:

punkcie odbioru w Koszalinie (75-846), ul. Słowiańska 6, w dni robocze, w godz. 9.00-15.00; możliwy odbiór paczek opłaconych lub płatnych gotówką. Zamówienia wysyłane są do punktu przez Sklep w dni robocze, najczęściej następnego dnia po skompletowaniu zamówienia lub zaksięgowaniu zapłaty.

Koszt wysyłki zamówień do punktu odbioru wynosi 0 zł.